Voorjaarsbollen…


Home & Lifestyle

 
Home & Lifestyle
Om mijzelf gedegen op het voorjaar voor te bereiden, is het een logische stap dat er bollen in huis worden gehaald ;-). Voor deze gelegenheid wilde ik deze fraaie vaas weer eens vullen, die al even in de kast had gestaan. Toen ik laatst de kast goed had uitgemest, heb ik kritisch gekeken naar wat er stond en bij elk voorwerp goed overwogen of ik het écht nog wel eens zou gebruiken en of ik het écht graag wilde bewaren.

Home & Lifestyle
Daar was bij deze vaas overigens geen twijfel over, dit is een blijvertje. Ik probeer nu telkens in huis af te wisselen tussen de spullen in de kast en de spullen in de kamer…zo is er voldoende variatie en blijft alles in gebruik.

Bij het tuincentrum kocht ik een plastic bakje met hyacinten, dat bij toeval precies in deze vaas paste. Het kleine beetje plastic dat nog zichtbaar was, heb ik mooi weggewerkt met een beetje mos. Ik geef de bollen zo min mogelijk water, naar ik hoop genoeg om de bloemen niet te laten verdorren maar ook niet teveel, om te voorkomen dat ze snel uitlopen. Want zoals de bollen op de foto staan, zo heb ik ze het liefst.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

You have read this article Voorjaar with the title Voorjaarsbollen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/01/voorjaarsbollen.html. Thanks!

No comment for "Voorjaarsbollen…"

Post a Comment