Oude Franse mand…

Eens in de paar maanden vind ik het heerlijk om richting D.oetinchem te rijden om daar een bezoek te brengen aan kringloopwinkel De Opslag. Deze winkel doet haar naam echt eer aan, want er staat ontzettend veel. Net als in andere kringloopwinkels staan er vaak items waar je niets mee hebt, maar toch kom ik er zelden met lege handen vandaan.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Meestal slaag ik bij kringloopwinkel De Opslag zelf, maar dit keer was het raak bij Djé-Dé Brocante, een winkel die in de kringloopwinkel zelf in een eigen ruimte te vinden is. Bij Djé-Dé Brocante staan mooie brocante spullen en eigenaresse Cindy reist regelmatig naar het buitenland om nieuwe aanwinsten voor haar winkel te scoren.

Home & Lifestyle

Toen ik er de laatste keer was, viel mijn oog op deze oude Franse mand. Ik was al een tijd naar iets soortgelijks op zoek en deze viel helemaal in de smaak. Inmiddels staat de mand al een aantal weken bijzonder sfeervol…op ons toilet :-).

Home & Lifestyle
Misschien vind je het wel zonde dat we zo’n mooie mand in de WC-ruimte hebben geplaatst, maar ik kan je verzekeren dat de mand voldoende aandacht krijgt. Tenslotte moet je op de WC toch de tijd uitzitten tot het zover is en dan is het bekijken van deze fraaie mand écht leuk tijdverdrijf ;-).  Bovendien kunnen in de mand veel wc-rollen worden opgeborgen, wat de kans sterk verminderd dat je een keer zonder zit. De mand is dus niet alleen mooi maar ook nog eens heel praktisch.

Omdat het daar lastig fotograferen is, heb ik de mand even naar de woonkamer gehaald, maar inmiddels staat ie uiteraard alweer op het vertrouwde plekje in het kleinste kamertje in huis.

Een fijn weekend gewenst!

Liefs, Ingrid

You have read this article Brocante / Frankrijk with the title Oude Franse mand…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/01/oude-franse-mand.html. Thanks!

No comment for "Oude Franse mand…"

Post a Comment