Harspot met vlaaivormpjes…

Al is het inmiddels al weer een paar jaar geleden dat ik in de woonkamer meer dan 100 kaarsen of waxinelichtjes aan kon steken (maar slechts een beperkt deel hiervan daadwerkelijk gebruikte), nog altijd branden hier elke avond een aantal kaarsjes in huis.

Home & Lifestyle
Het aantal is geleidelijk aan teruggebracht naar veertien. Sommige kaarsen vind ik te mooi om aan te steken, maar waxinelichtjes worden veelvuldig gebruikt. De kaarsen en waxinelichtjes hoeven dan ook niet in de gebruikelijke kaarsenstandaards te staan, ik vind het juist leuk om daar andere voorwerpen voor te gebruiken.

Home & Lifestyle
Toen ik van Gea van de blog G-Style niet alleen een lieve kerstkaart kreeg, maar blij verrast ook een drietal vlaaivormpjes van haar ontving (nogmaals super bedankt lieve Gea), wist ik meteen waarvoor ik ze wilde gebruiken. In ieder geval één vormpje functioneert permanent als waxinelichthouder, de andere twee worden door mijn oudste dochter afwisselend ook als onderzetter voor haar drinkglas gebruikt.

Home & Lifestyle
Deze mooie harspot ging laatst in de opruiming mee, toen ik bij het tuincentrum was. Je ziet nog net een stukje lont boven de rand uitkomen, maar aangestoken heb ik deze pot nog niet…dat bewaar ik voor buiten, voor een warme zomeravond.

Home & Lifestyle
Geen probleem, want er zijn kaarsen genoeg op voorraad dus aan sfeervol licht zal het hier ‘s avonds (en op donkere dagen ook overdag) sowieso niet ontbreken. Los daarvan is de harspot ook zonder kaarslicht decoratief genoeg om binnen van te genieten.

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kaarslicht / Sfeer with the title Harspot met vlaaivormpjes…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/01/harspot-met-vlaaivormpjes.html. Thanks!

No comment for "Harspot met vlaaivormpjes…"

Post a Comment