Appeltaart

Zaterdagmorgen doken mijn oudste dochter en ik de keuken in om appeltaart te maken. Zij bakt ook wel eens uit haarzelf muffins en vindt dat hartstikke leuk om te doen. Het schillen van de appels en het goed lezen van de werkbeschrijving was mijn taak, mijn dochter heeft daarna de bakvorm gevuld en de taart klaar gemaakt waarna het de oven in kon.

Spannend…..hoe ziet ie er straks uit en ook heel belangrijk, hoe smaakt ie!! We zetten de gebaksschoteltjes al vast klaar….!

IMG_1742a

Ohhh…dat ziet er goed uit…alleen denk ik dat de taart de volgende keer wel iets korter in de oven moet of dat we de ovenstand iets lager moeten zetten, want er zitten een paar zwarte plekjes!

IMG_1736
IMG_1731
Gisteren hebben we onze appeltaart aan een proeftest onderworpen…..!

2009-10-04-1106-20a

Gelukkig, in de keuken staat nog meer……!!
You have read this article Koken en bakken with the title Appeltaart. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/10/appeltaart.html. Thanks!

No comment for "Appeltaart"

Post a Comment