Mijn schat

Onlangs moest ik batterijen verwisselen en bedacht ik mij dat het overvolle schaaltje, waarin we de lege batterijen bewaren, nodig geleegd moest worden. Dat deed ik vervolgens dus ook en in dat schaaltje – onder de batterijen, wat een idiote plek  – lagen deze foto’s van mijn schatje. Nu 46 jaar, maar op de foto hieronder dat allerkleinste ventje!!

IMG_1873

Terwijl ik bezig ben dit bericht te maken, zit ik breeduit te grijnzen, maar als datzelfde schatje zou weten waar ik mijn blog mee vul, zou hij écht niet grijnzen maar zich afvragen waar ie ooit aan begonnen is ha ha!

Toch ga ik onverstoorbaar door, want de foto’s zijn zo schattig!!!

IMG_1871 IMG_1883
IMG_1890

Lief hè………!!

P.S. Ik heb het hem toch even laten zien, voordat ik het op mijn blog ging zetten (wil mijn huwelijk niet op het spel zetten ha ha) en hij vond het hartstikke leuk, ook omdat ie zo toch nog lekker anoniem blijft. Een recente foto om te kijken wat er van geworden is, gaat dus echt niet lukken.... maar neem van mij maar aan dat het nog steeds een lief ventje is!!
You have read this article Foto's with the title Mijn schat. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/10/mijn-schat.html. Thanks!

No comment for "Mijn schat"

Post a Comment