Cloches (à Paris…?)

Nee, deze foto heb ik niet genomen bij een hotel in Parijs…

IMG_1771

maar lekker in mijn eigen vertrouwde huisje…!

IMG_1770

Ik zag dit dienblad bij Xenos en ik wist ook wat ik er mee wilde…mijn verzameling glazen stolpen had zich de laatste tijd behoorlijk uitgebreid en ik wilde de stolpen uit de keuken hebben en wat meer onder de aandacht brengen in de woonkamer. Maar je kent het wel……dan moet er van alles geschoven worden, want op de plek waar je het dan neer wil zetten, staat wat anders, dat moet dan ook verschoven worden…..maar ik wil het weer niet te vol…….! Tja…!

Maar om het verhaal af te maken…eenmaal thuis kon ik er lekker mee aan de slag! Wat dennenappels en kastanjes erbij voor de herfstsfeer…!

IMG_1775 
IMG_1778
IMG_1779 
IMG_1780 

IMG_1783

Bij X.enos en A.ction kun je voor een heel leuk prijsje goed terecht voor glazen stolpen…!

IMG_1784  
Een fijn weekend gewenst!!
You have read this article Woonaccessoires with the title Cloches (à Paris…?). You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/10/cloches-paris.html. Thanks!

No comment for "Cloches (à Paris…?)"

Post a Comment