De hal

In het voorjaar hebben we de hal aangepakt. Er lag zeil op de vloer en daar stoorde ik me al een hele tijd aan…..ik vond het niet mooi en aangezien het niet gelijmd was, kwam elke keer bij het stofzuigen de hele boel mee omhoog. Ook wilde ik graag een nieuwe kapstok. Met het resultaat ben ik erg blij, als ik er door loop, geniet ik er nog elke keer van.

IMG_1795

Ik vind de donkere plavuizen in de hal erg mooi!


IMG_1352 
Deze mand is handig voor het (tijdelijk) opbergen van oud papier en voor sjaals en handschoenen….!

IMG_1351

Met twee dochters is een spiegel ook wel heel gewenst….nog even voordat je naar school gaat, kijken of je haar wel goed zit!

IMG_1347
Deze mand kreeg ik van mijn jongste dochter zo maar een keer spontaan cadeau….ze wilde het perse van haar eigen zakgeld voor me kopen. Lief hè!! Met een paar mooie flessen er in is het een aanwinst voor de hal!

IMG_1348
Dit rekje kreeg ik een keer voor mijn verjaardag van mijn vriendin Sandra. Ik heb paperclips verbogen, waardoor ik het sleutelrekje mooi kon ophangen aan de radiator!

IMG_1349

Ik wens je een fijne dag toe!!
You have read this article Interieur with the title De hal. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/10/de-hal.html. Thanks!

No comment for "De hal"

Post a Comment