Country & Christmas fair

Afgelopen zaterdag ben ik met twee vriendinnen naar de Country & Christmas fair te Haarzuilens geweest. Inmiddels wordt het een traditie waar we alle drie altijd erg naar uitkijken. Het weer leek niet mee te werken, maar uiteindelijk hebben we alleen een flinke bui gehad toen we binnen aan de warme appelbol (met vanillesaus….mmmmm) en appeltaart zaten. Er is altijd veel moois, dit zijn mijn aankopen.

Home & Lifestyle

Dit hart vond ik meteen al leuk, maar we doen altijd meerdere rondes! In de eerste ronde kijken we wat we mooi vinden, in de tweede ronde wordt er al het één en ander gekocht (dit hart dus ook…) en bij twijfelgevallen moet in de derde ronde de knoop worden doorgehakt! Tussen de rondes door zorgen we er voor dat de catering aan het eind van de dag niet met teveel restanten blijft zitten hi hi!
 Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Deze rol jute is altijd handig voor kransen die opgehangen moeten worden of voor andere decoraties.

Home & Lifestyle
Ik vond dit mini-lantaarntje ook erg leuk…

Home & Lifestyle

… en voor bij de voordeur kocht ik het bordje “MERRY X-MAS”.

Ik wens je een fijne avond!

You have read this article Kerst / Woonaccessoires with the title Country & Christmas fair. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/12/country-christmas-fair.html. Thanks!

No comment for "Country & Christmas fair"

Post a Comment