Give away…the winner!!

Het is 19.00 uur en aangezien ik nu geen nieuwe deelnemers meer aan de give away verwacht, ga ik zo dadelijk de winnaar bekend maken.

De afgelopen weken heb ik naar aanleiding van mijn give away op diverse blogs prachtige kerstkaarten voorbij zien komen…ik vond het ontzettend leuk om te zien hoe daar invulling aan werd gegeven!!

Omdat het plaatsen van een kerstkaart niet verplicht was maar ook mocht worden volstaan met een reactie op mijn give away, hoefde ik niet te kiezen maar is de winnaar door een verloting uit de bus komen rollen. Ik zou het ook erg  moeilijk gevonden hebben om een keus te maken, vooral met de wetenschap dat iedereen er op zijn eigen manier enthousiast mee bezig is geweest.

Home & Lifestyle

De winnaar krijgt deze kaart van Jeanne d ’Arc Living en deze hanger met kerstboodschap toegestuurd.

Home & Lifestyle

Mijn jongste dochter heeft de eer om een lot te trekken en de winnaar bekend te maken!!!

Home & Lifestyle

THE WINNER IS…….

Home & Lifestyle

Jootje heeft in de zijbalk van haar blog een heel lief kaartje geplaatst! Jootje, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze give away! Het ligt al verzendklaar dus zodra ik je adres ontvangen heb, stuur ik de geschenkjes naar je toe! Je kunt je adres mailen naar homelifestyle01@gmail.com !!

Ik wil iedereen die aan deze give away heeft mee gedaan bedanken en voor degene die een mooie kerstkaart en/of kerstwens heeft geplaatst: ik heb je bijdrage erg gewaardeerd!

Ik wens je een hele fijne week!
You have read this article Give away with the title Give away…the winner!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/12/give-awaythe-winner.html. Thanks!

No comment for "Give away…the winner!!"

Post a Comment