Only snow…

Vanmorgen was er nog geen sneeuw te bekennen, maar inmiddels sneeuwt het al een tijdje en ligt ook hier een witte deken in de straten. Het heeft ook alle aandacht op de blogs, overal zie je prachtige foto’s verschijnen, maar de verschillen in centimeters zijn groot.  Hier enkele foto’s van onze tuin, ik denk dat wij hier in de gemiddelde categorie vallen…

Home & Lifestyle

Mijn kerstdecoratie op de buitentafel
ziet er ineens heel anders uit.

Home & Lifestyle

Je ziet hier nog net een paar paarse bloempjes van mijn winterviolen onder een deken van sneeuw uitkomen!

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle 
 Home & Lifestyle
 Hier heeft groen blad de sneeuwdans nog weten te ontspringen, kijken hoe lang dat duurt…

Home & Lifestyle

Het terras achter in de tuin ligt er verlaten bij, terwijl de parasolvoet klaar staat om in gebruik te worden genomen. Het valt mij nu pas op dat ie er nog staat hi hi! Het water achter het terras is nog niet als ijsbaan in gebruik genomen, in dat geval had ik wel een paar hoofdjes achter de spijlen van het hekwerk heen en weer zien schaatsen.

Geniet van de witte winterse wereld!


You have read this article winter with the title Only snow…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/12/only-snow.html. Thanks!

No comment for "Only snow…"

Post a Comment