Jul Post

Toen ik in november een bestelling deed bij een webshop, heb ik voor mijn twee lieve vriendinnen Helga en Sandra wat extra’s besteld. Helga komt zo gezellig koffie drinken en dan ga ik het haar geven! Ik ben benieuwd wat ze er van vindt!


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik heb twintig gebundelde kaarsjes en een knijpertje mooi ingepakt, voorzien van een "Merry Christmas" lint en er vervolgens een “Jule Post” label aan toegevoegd. Nu binnenkort snel naar Sandra om haar ook te verrassen!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mocht je nog mee willen doen aan mijn give away....klik hier! De sluitingsdatum is aanstaande zondag!
You have read this article Kerst with the title Jul Post. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/12/jul-post.html. Thanks!

No comment for "Jul Post"

Post a Comment