Dooi en een klein feestje…

Na de witte wereld van de afgelopen weken is het wel wennen als je naar buiten kijkt of naar buiten gaat…de dooi heeft zijn opmars ongekend voortgezet en er is weinig sneeuw meer te bekennen!! Ik ken mijn kerststukje niet meer terug…of juist wel…het is net hoe je het bekijkt!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
In de loop van 1e Kerstdag kwam alles langzaam weer te voorschijn.  Ik vond het wel mooi om het groen terug te zien en inmiddels is het weer zoals het was voordat het ging sneeuwen

Home & Lifestyle
Ik geniet er nog maar van, want over een paar dagen verdwijnen alle kerstspullen weer naar zolder. Het is altijd even wennen, maar ik vind het al snel weer goed....aangezien de kaarsjes hier het hele jaar door branden als het donker wordt, zal het nooit helemaal zonder lichtjes zijn.

Ik zie trouwens dat ik een klein feestje te vieren heb....dit is mijn vijftigste post!! Ik ben half september met mijn blog begonnen en doe het met heel veel plezier, mede door mijn lieve en trouwe volgers en de lieve reakties die er worden gegeven. Ook vind ik het heerlijk om op al die prachtige blogs te mogen kijken! Aangezien ik pas een give-away heb georganiseerd, laat ik dit keer een traktatie achterwege...misschien doe ik dat wel bij mijn 100e post.... of bij mijn 100e volger....!

Vijftig posten...een mooi getal om het jaar mee af te sluiten! Oudejaarsavond komen vrienden met hun  kinderen bij ons thuis en zullen we met z'n allen het nieuwe jaar omarmen!!

Doe heel voorzichtig met vuurwerk en ik wens jullie...


... een hele fijne jaarwisseling en een gezond en sprankelend 2010!

Tot gauw in het nieuwe jaar!

Lieve groeten...


Ingrid - Home & Lifestyle
You have read this article winter with the title Dooi en een klein feestje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/12/dooi-en-een-klein-feestje.html. Thanks!

No comment for "Dooi en een klein feestje…"

Post a Comment