Aankopen fair…

De aankopen van de Country & Christmas fair zou ik nog steeds een keer laten zien…het is al weer even geleden dat we daar geweest zijn en ik verheug mij al weer op de volgende fair! Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar met de aankopen die ik deed was ik wel erg blij!

Home & Lifestyle

Het draadmandje is leuk om in de winter binnen neer te zetten en straks als het lente wordt buiten te voorzien van een fleurig plantje. Het blikje voor mijn afwasmiddel vond ik ook wel grappig en op deze manier kan een toch niet al te fraai flesje op een leuke manier op het aanrecht worden gezet.

Home & Lifestyle Home & Lifestyle

Ook viel ik als een blok voor dit kaasplankje. Voor dat doel zullen we het hier niet veel gebruiken, want buiten het plakje voor de boterham eten wij zelden kaas, maar ook voor de sier is dit al een aanwinst.

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Woonaccessoires with the title Aankopen fair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/aankopen-fair.html. Thanks!

No comment for "Aankopen fair…"

Post a Comment