Golflengte…

Manlief en ik zitten wat wonen betreft niet altijd op dezelfde golflengte. Zo kocht ik een tijd geleden bij Old Basics deze mooie mangeldoek. Ik ben nog steeds erg blij met mijn aankoop en vind de doek ook mooi in ons interieur passen, waar ik al een tijd voor sober probeer te gaan.

IMG_1925
Manlief laat mijn aankopen over het algemeen gelaten over zich heen gaan en soms ziet hij niet eens dat er iets nieuws in de woonkamer aanwezig is. Als ik hem dan vervolgens vraag of hem niets is op gevallen, kan hij maar zo een aantal zaken opnoemen die onderhand aan vervanging toe zijn omdat ze er al zo lang staan.

IMG_1929

Collage doek

Mijn nieuwe mangeldoek  in de schaal viel hem overigens wél op, want ...niet te geloven...op de dag van aankoop vroeg hij heel serieus in een opruimerige bui….

“Is het de bedoeling dat die dweil hier blijft liggen?”

1018smileysogenknipperen

Zucht...

Een schrale troost…ik ben vast niet de enige met zulke ervaringen!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Woonaccessoires with the title Golflengte…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/golflengte.html. Thanks!

No comment for "Golflengte…"

Post a Comment