Kaarslicht…

Als ik alleen thuis ben, het huis lekker opgeruimd is en ik een kop thee heb gezet, mag ik graag de kaarsjes aan doen. Donker buiten of niet…ik vind het heerlijk om te genieten van het moment, van de stilte en van de sfeer die het kaarslicht geeft.

Home & Lifestyle IMG_1934  Home & Lifestyle
  Home & Lifestyle    IMG_1931
Een paar jaar geleden heb ik eens geteld hoeveel kaarsen ik in de woonkamer aan kon steken...dat waren er meer dan 100 en daar was de voorraad aan kaarsen en waxinelichtjes niet eens bij inbegrepen! De meeste kaarsen had ik trouwens nooit aan, meestal liet ik het bij een stuk of zes sfeerlichtjes.

Home & Lifestyle
Gisteren heb ik opnieuw een telling gehouden en ik heb de afgelopen tijd flink ingeleverd...veel verder dan 40 kaarsen, lantaarns en windlichten kom ik niet, maar ik red mij er prima mee. Mocht hier de stroom ooit eens een keer langdurig uitvallen, dan kunnen wij - ondanks de forse terugloop - wat kaarslicht betreft nog dagenlang vooruit...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Wonen / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Kaarslicht…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/kaarslicht.html. Thanks!

No comment for "Kaarslicht…"

Post a Comment