Give away Home & Lifestyle…

Het is de hoogste tijd voor een feestje want met deze post hoop ik de 50.000e bezoeker van mijn blog te kunnen verwelkomen! En dat is een give away waard want zonder al die bezoekers zou het bloggen lang zo leuk niet zijn!

Nu lig ik altijd wel een beetje overhoop met mijn bezoekersteller, want ik heb de indruk dat niet alles geteld wordt. Maar een andere goede teller heb ik niet kunnen vinden, ik heb er tijdelijk één gehad die ook al mijn eigen bezoekjes telde….nou ha ha, dan had ik nu waarschijnlijk al op de 100.000 bezoekers gezeten, dus dat schoot ook niet op.

Met deze give away wil ik ook heel graag mijn waardering uiten voor al die vele en lieve reacties die ik telkens weer van jullie krijg!! Na mijn vorige post met mijn stapelservies heb ik daarom  besloten om het volgende cadeau te doen…

IMG_2076

Behalve de twee terrines (waar je van alles mee kunt doen, ze zijn ook erg leuk om voor de sier ergens neer te zetten, bijvoorbeeld met een paar oude klosjes er in) krijgt de winnaar ook een stoer hart,  deze fleurige kaart in lentesfeer en een kleine verrassing.

Wat moet je doen om deel te kunnen nemen:

- zorg allereerst dat je volger bent of volger wordt (zichtbaar bij mijn volgers in de rechterkolom van mijn blog).

Laat vervolgens een reactie achter bij deze post, zodat ik weet dat je mee wilt doen. Natuurlijk mag je met bovenstaande foto ook een link op je blog plaatsen!

Je kunt reageren tot 1 maart 2011, die dag maak ik de winnaar bekend!

IMG_2072


Veel succes!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title Give away Home & Lifestyle…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Give away Home & Lifestyle…"

Post a Comment