Happy New Year and wonderful gifts…

Het nieuwe jaar is begonnen…we hebben 2011 ingeluid bij vrienden, waar we een hele gezellige avond hebben gehad.

Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar ons brengt, ik heb er veel zin in en er staan al een aantal leuke dingen in de agenda. Ook verheug ik mij op een nieuw blogjaar waarin ik weer volop kan genieten van jullie inspirerende blogs!

Zoals ik in 2010 al aangaf (wat klinkt dat ver weg hi hi) zou ik jullie in mijn eerste post van dit jaar laten zien wat voor moois Charlotte van de prachtige blog  Trädgårdsflow mij heeft gestuurd!

Het was een waar feest om alles uit te pakken en ook de geschenken die ik van haar kreeg, maakten mij helemaal blij!!
 Home & LifestyleHome & Lifestyle  Home & Lifestyle  Home & Lifestyle     Home & Lifestyle

Dear Charlotte,
thank you so much for all your wonderful gifts and your friendship!!

Home & Lifestyle

De letters ‘NU’ staan in het Zweeds ook voor nu, voor dit moment.

Voor Charlotte staat NU voor ‘leef vandaag, kijk niet teveel naar het verleden, denk niet alleen aan plannen voor de toekomst! ‘

Voor Charlotte staat NU ook voor ‘waarom wachten als je het vandaag ook kan doen, van saaie dingen die gedaan moeten worden tot dromen en het halen van doelstellingen in je leven…’

Ik denk dat dit hele mooie woorden zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen dus…

Leef NU en geniet van elke dag!!

Ik wens jullie allemaal een heel gezond
en sprankelend 2011 toe!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten / Give away with the title Happy New Year and wonderful gifts…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/happy-new-year-and-wonderful-gifts.html. Thanks!

No comment for "Happy New Year and wonderful gifts…"

Post a Comment