Flowers…

Persoonlijk heb ik het liefst echte bloemen in huis, maar ik kan niet ontkennen dat nepbloemen ook erg handig zijn. Je hebt er geen omkijken naar en er staat altijd een vrolijk tafereeltje.

IMG-1898a

De takken die in de emaille kan staan vul ik telkens aan. Ik ben begonnen met magnoliatakken, vervolgens kwamen er besjes bij en onlangs kocht ik twee rozentakjes.

Collage flowers

Aan de kan heb ik een randje kant geknoopt met daaraan het voor mij heel belangrijke woord "HOME".

IMG_1891a

Onderstaande mooie woorden vond ik eens in een woonblad, ik kon mij er helemaal in vinden…

IMG_1900b


Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen with the title Flowers…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/01/flowers.html. Thanks!

No comment for "Flowers…"

Post a Comment