Bestekdoosjes…

In de broodkast liggen een paar bestekdoosjes die ik heb geërfd toen mijn moeder bijna drie jaar geleden overleed. Ik gebruik dit bestek eigenlijk nooit, maar ik ben wel blij dat ik het in mijn bezit heb. Aangezien we thuis met vier kinderen zijn, werd alles uiteraard ook over ons vieren verdeeld...dit is dus een deel er van.

IMG_2377

Ik vermoed dat mijn ouders dit met hun trouwen hebben gekregen…de gebaksvorkjes en theelepeltjes verschillen in uitvoering, het kan heel goed zijn dat ze dit van diverse ooms en tantes als cadeau ontvangen hebben.

Collage bestek

Ik denk dat veel van jullie deze doosjes wel zullen herkennen vanuit het ouderlijk huis.

IMG_2395

Ik kan mij niet herinneren dat dit botermesje wel eens is gebruikt. De gebaksvorkjes kwamen alleen tevoorschijn als er iemand jarig was, want buiten verjaardagen om werd er bij ons weinig taart gegeten. Wel bakte mijn moeder vaak een cake voor in het weekend.

Collage bestek 2
IMG_2401

Met deze bestekdoosjes doe ik mee aan ‘Stapelen op Vrijdag’. Wil je daar meer over weten, kijk dan even bij Irma van de blog Allemaal kleurtjes!

En jullie zullen wel denken...daar heb je Ingrid weer met een award, maar maandag mocht ik er nog één ontvangen en wel van Marline van de blog Marline's living nature. Marline is een lieve meid van 17 en dochter van Yolanda van de blog Kom achterom.

Marline is van jongs af aan bezig met dieren in de natuur en op haar blog heb ik al meer geleerd dan vroeger in alle biologielessen bij elkaar...al lag het er waarschijnlijk ook aan dat kletsen toen een grotere hobby van me was dan opletten. Ga maar eens bij haar kijken, dat vindt ze hartstikke leuk en dat verdient ze ook! En Marline...super bedankt voor je lieve award!!!

Een fijn weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid


You have read this article Servies en bestek with the title Bestekdoosjes…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/bestekdoosjes.html. Thanks!

No comment for "Bestekdoosjes…"

Post a Comment