Mooie plaatjes…

Soms loop ik door de woonkamer en sta ik ineens even stil. Volgens mij kijk ik dan onbewust met het oog van mijn camera en bedenk ik mij dat iets misschien wel een mooi plaatje zou kunnen opleveren, omdat ik het op mijn eigen lens in mijn oog al genieten vind…

IMG_2435IMG_2433

Deze mooie bos bloemen die we van vrienden van ons kregen levert daar natuurlijk ook een behoorlijke bijdrage aan…

IMG_2436IMG_2437IMG_2440IMG_2444IMG_2447

Ik ben nog altijd blij met onze eettafel, als we willen kunnen we er met acht personen aan zitten.  Dus plaats genoeg voor iedereen die wil aanschuiven…

Nog even over de mooie fotokaarten die Corina van Fotokaarten Rosalie van mijn foto's heeft gemaakt...ik heb van haar inmiddels diverse kaarten ontvangen en ze zijn erg mooi!! De foto's zijn geplakt op ivoorkleurig papier en het is een dubbele kaart zodat je ook binnen in iets kunt schrijven. Bij de kaart zit een ivoorkleurige enveloppe en alles is mooi verpakt in plastic folie, zoals je dat in winkels ook om kaarten aantreft. De kaarten kan ik je dus echt aanraden!

Ik verloot twee setjes met kaarten in mijn give away, mocht je je nog niet hebben aangemeld maar wel mee willen doen, klik dan hier!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Genieten / Interieur / Woonkamer with the title Mooie plaatjes…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/mooie-plaatjes.html. Thanks!

No comment for "Mooie plaatjes…"

Post a Comment