Kleur in de tuin…

Met de lente in het vooruitzicht begin ik mij langzaamaan voor te bereiden op het leven in de tuin. Wat een geweldig idee dat straks alles weer kleur begint te krijgen, de hortensia’s hun bloemen weer te voorschijn toveren en wij de eer hebben te mogen genieten van al dat moois.

Collage bloemservies

Blijf ik in huis naar verwachting naturel van kleur, dit jaar kies ik in de tuin voor fleurig. En dan heb ik het niet over mijn bloemen in de tuin, maar over de aankleding zoals servies, kussens, tafellopers, eierdopjes….noem het maar op…ik ga helemaal om! Ik ben al met de voorbereidingen begonnen, bij de kringloop vond ik een mooi gebloemd schaaltje van Jet by ter Steege en een paar mooi gebloemde kopjes met bijbehorend melkkannetje.

Collage bloemservies 2

Als je mij een paar jaar geleden had gezegd dat ik voor gebloemd servies zou gaan, had ik je waarschijnlijk meewarig aangekeken met één wenkbrauw ver opgetrokken, omdat ik dit toen gewoon nooit had verwacht. Maar je ziet het…de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook niet bij mij.

IMG_2326

Dit lieve kleine melkkannetje ga ik niet voor dat doel gebruiken…ik hoop dit jaar voor het eerst lathyrus uit eigen tuin te gaan plukken en dit kannetje daar telkens mee te gaan vullen. Zucht…ik zou bijna willen dat het al zover was…

Lieve groet, Ingrid



You have read this article Genieten / Servies en bestek / Tuin with the title Kleur in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/kleur-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Kleur in de tuin…"

Post a Comment