Uitslag fotokaarten give away op een bijzondere dag…

Wat een enthousiaste en lieve reacties heb ik gekregen op de give away met 'mijn' fotokaarten! Was het al erg leuk om Corina’s ontwerpen te volgen en er samen vijf tot stand te brengen, ook het vervolg was super. Een aantal van jullie heeft direct een bestelling uitgevoerd en Berna van de blog Welcome to my country nest heeft er zelfs een post aan besteed toen ze de kaarten na een bestelling had ontvangen (voor haar post, klik hier), super hoor!

Er kwamen 106 reacties binnen! De random generator heeft bepaald dat de setjes zijn gewonnen door…

Gefeliciteerd 9

Linda
(zonder blog en met kater Biebo, reactie nr. 22)

en

Hannie van de blog Sisterly!

Lieve Linda en Hannie, van harte gefeliciteerd! Als jullie je adres mailen naar homelifestyle01@gmail.com , stuur ik de kaarten zo spoedig mogelijk naar jullie toe!

Marjo van Het Witte Luik deed een paar weken geleden  een oproep (klik hier) waarin ze ons vroeg om haar hartsvriendin Linda (dit is een ANDERE Linda dan hier boven vermeld) met een kaartje te steunen, omdat haar een ziekenhuisopname en een operatie te wachten stond! Per mail vroeg ik Marjo om haar adres en groot was mijn verbazing toen ik  Linda's achternaam zag staan, want ik wist meteen wie ik voor mij had…de Linda van de kerstknuffel die mij toen mega verwend heeft met prachtige cadeautjes!

Het verhaal greep mij sowieso al aan maar nu ik wist dat zij het was die vaak zoveel pijn heeft, werd het voor mij toch nog iets heftiger…en wat is Linda een doorzetter zeg! Ik heb heel veel bewondering voor haar levenshouding en vind het ontzettend knap dat zij ondanks het leven dat zij noodgedwongen moet leiden toch zo begaan is met anderen en zo positief blijft.

Omdat Marjo op haar blog vertelde dat Linda elke week wel tien kaarten verstuurde, ging mij nog een lichtje branden…in een reactie op mijn fotokaarten-give away stond tenslotte ook dat iemand elke week wel tien kaarten verstuurde en graag mee wilde doen…en ja hoor, die reactie kwam inderdaad bij Linda vandaan!

Ik heb haar toen van verdere deelname uitgesloten smile en haar vorige week op voorhand al een setje fotokaarten gestuurd…dik verdiend voor iemand met zo’n winnaarsmentaliteit! Lieve Linda, ik hoop dat je spoedig herstelt van je operatie en dat je de fotokaarten inmiddels ontvangen hebt!

Nu ik er toch een heel verhaal van aan het maken ben, wil ik bij deze An van de blog A box of dreams en Silvia van de blog Shabby Soul nog heel hartelijk bedanken voor de awards die ik van hen heb gekregen. Hun waardering wordt door mij bijzonder op prijs gesteld, maar aangezien ik er al meerdere in een paar weken tijd heb ontvangen, heb ik An en Sylvia inmiddels laten weten dat ik er verder niets mee zal doen!

Van Claudia van de blog De kleine hornte ontving ik een heel mooi hartje, een hortensia geurzakje, labels van klei en een lief kaartje omdat ik haar 100e volger was geworden.

IMG_0111

Claudia, ik wil je heel hartelijk bedanken voor deze lieve attentie, ik ben er erg blij mee!

IMG_0107

Genoeg gekletst…ik ga maar eens starten met een voor mij toch wel bijzondere dag, want vandaag ben ik 25 jaar in dienst! Gelukkig ben ik al die jaren dat ik als administratief medewerkster bij de overheid werkzaam ben bijna altijd fluitend naar mijn werk en ook weer fluitend naar huis gegaan…dus ik heb hele goede jaren om op terug te kijken. Van de mogelijkheid om een receptie te geven heb ik maar geen gebruik gemaakt hi hi…dat zag ik niet zo voor me…het leek mij een beter plan om over een paar weken met (oud-) collega’s de kroeg in te duiken!

Zo, even de wangen invetten voor al dat gesmak van vandaag…

en op naar het werk!!


Alvast een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Feest / Give away with the title Uitslag fotokaarten give away op een bijzondere dag…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/uitslag-fotokaarten-give-away-op-een.html. Thanks!

No comment for "Uitslag fotokaarten give away op een bijzondere dag…"

Post a Comment