White Pearl…

Toen ik laatst een bezoek aan het tuincentrum bracht, zag ik deze voorjaarsbollen staan met de mooie naam White Pearl. Normaal gesproken probeer ik nooit op een seizoen vooruit te lopen, maar dit keer kon ik het niet weerstaan.

Collage White Pearl


Ik weet nog goed hoeveel plezier ik er vorig jaar van heb gehad om telkens een sauskom te vullen met bollen…ik heb daar toen zó van genoten! Dus mocht ik het als zomermens de komende tijd zwaar gaan krijgen (maak je niet ongerust, van een winterdepressie komt het bij mij echt niet)…dan sleept  White Pearl mij er vast wel doorheen.

Home & Lifestyle


Want wie weet hoeveel sneeuw er nog komen gaat...alhoewel ik daar de afgelopen winter ook erg van genoten heb!

Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / winter with the title White Pearl…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/white-pearl.html. Thanks!

No comment for "White Pearl…"

Post a Comment