Mooie aankopen…

Een paar weken geleden ging ik op een woensdagmorgen naar Doetinchem om een bezoek te brengen aan De Opslag. Bij Truus van de blog Vosje had ik deze tip gelezen en aangezien het hier maar een half uurtje vandaan is, leek mij dat een heerlijke invulling van de dag.

IMG_0059
IMG_0034
Truus had niets te veel gezegd, want ik heb er bijna anderhalf uur rond gelopen…er staat zoveel dat je aan één ronde door de winkel absoluut niet genoeg hebt.

IMG_0036IMG_0040
Op de foto’s zie je de aankopen die ik daar heb gedaan. Ik ben gek op sauskommen en vond dit een erg mooi exemplaar! De fleurige stof die je op de foto’s ziet komt van twee kussenslopen. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien zet ik er de schaar nog wel in om iets voor buiten te maken.

IMG_0039IMG_0044IMG_0045IMG_0046IMG_0050
IMG_0060

Achter de sauskom staat een verroest bakblik, ik waag het er maar niet op om er een taart in te bakken!

IMG_0069

De twee glazen flessen ogen oud, maar ik heb geen idee of ze dat daadwerkelijk zijn.

Wat  kun je blij worden van zulke aankopen hè...ik in ieder geval wel!

Ik wens je een heel zonnig weekend toe!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Woonaccessoires with the title Mooie aankopen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/mooie-aankopen.html. Thanks!

No comment for "Mooie aankopen…"

Post a Comment