Mooie fotokaarten en een give away…


Een paar weken geleden kreeg ik in mijn mailbox een lief berichtje van Corina Moree, waarin ze  het volgende aangaf.

Wat hebt u een mooie, gezellige en leuke blog! Ik kijk er regelmatig op en verwonder me steeds weer over de gezellige sfeer.

Nu heb ik een vraag: Ik ontwerp, maak en verkoop fotokaarten, waarvoor een deel van de opbrengst naar een instelling voor mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking gaat. U hebt heel veel mooie foto's op uw site staan. Mag ik een aantal foto's gebruiken om kaarten van te maken?

Natuurlijk was ik blij verrast en vond ik het een eer dat zij mij benaderd had en nadat zij in een vervolgmail de naam van haar website doorgaf en vertelde dat zij regelmatig op verkoopdagen staat, die gehouden worden voor de Stichting Adullam - waar dus ook een deel van de opbrengst naar toe gaat - besloot ik mee te werken.

De afgelopen weken werd er regelmatig heen en weer gemaild, waarbij Corina haar ontwerpen stuurde en ik daar mijn complimenten of opmerkingen bij maakte. Zo werkten we naar vijf kaarten toe…

En super…de kaarten die Corina aan de hand van mijn foto’s heeft ontworpen staan online!!!! Zie hier het resultaat (je kunt op de kaart klikken voor een vergroting)….

Blanco kind 8
Blanco kind 8

Gefeliciteerd 6Gefeliciteerd 6

Sterkte 6Sterkte 6

Bedankt 5Bedankt 5

Gefeliciteerd 9Gefeliciteerd 9

Jullie snappen vast wel dat ik dit mega gaaf vind,
ik ben ook heel benieuwd hoe de kaarten er in het echt uitzien en erg benieuwd naar jullie reacties!!

Als je een kijkje neemt op Fotokaarten Rosalie, zie je daar niet alleen ‘mijn’ kaarten, maar ook hele mooie ontwerpen met andere foto’s staan. De grijze, schuingedrukte tekst op bovenstaande kaarten correspondeert met de nummers op de website, zo kun je de kaarten heel makkelijk bij Corina terug vinden. Mocht je bij haar kaarten bestellen (dat kan per stuk), dan krijg je ze uiteraard zonder die grijze schuingedrukte tekst, dat is er in deze post mede op geplaatst om kopiëren te voorkomen.

Het leek mij een erg leuk idee om bovenstaande fotokaarten onder jullie te verloten en door Corina werden voor deze give away twee setjes van vijf kaarten ter beschikking gesteld!

Wil je meedoen aan deze give away, laat dan bij deze post een reactie achter waarin je duidelijk aangeeft dat je aan de verloting deel wil nemen. Iedereen mag meedoen: volgers uit binnen- en buitenland, niet volgers, stille lezers, anoniem…iedereen maakt kans! Natuurlijk mag je - het liefst met de laatste fotokaart - een link op je blog plaatsen, maar dat is niet verplicht.

Over twee weken

– op donderdag 24 maart 2011

maak ik de twee winnaars bekend!

Veel succes…!!

En Corina…super bedankt en
veel succes met de verkoop!!!
You have read this article Fotokaarten / Give away with the title Mooie fotokaarten en een give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/03/mooie-fotokaarten-en-een-give-away.html. Thanks!

No comment for "Mooie fotokaarten en een give away…"

Post a Comment