Favoriete kerstbal…

Tussen alle kerstballen zitten een paar favoriete exemplaren, die ik in vergelijking met andere ballen elk jaar met nét iets meer plezier ophang of ergens ter decoratie neerleg. Daar is onderstaande kerstbal er één van…beter gezegd: deze is het meest favoriet!


Home & Lifestyle

Deze glazen kerstbal krijgt daarom een voorkeursbehandeling, is altijd prominent in beeld en er wordt extra voorzichtig mee gedaan…de bal zou maar eens vallen!!

Home & Lifestyle

De kerstbal hangt dan eens hier, ligt dan weer daar…en elke keer kan ik er weer met een zalig kerstgevoel naar kijken.


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Volgens mij komt het door de woorden “Vrolijk Kerstfeest” en al die vrolijke sterretjes dat ik er zo weg van ben!!

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Misschien is het een leuk idee dat jij in een post vertelt wat jouw favoriete kerstbal is en waarom! Ik ben benieuwd naar je bijdrage!
You have read this article Kerst with the title Favoriete kerstbal…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/favoriete-kerstbal.html. Thanks!

No comment for "Favoriete kerstbal…"

Post a Comment