Genietmomenten…

Vanaf vandaag ben ik de rest van het jaar vrij.  Deze week zijn manlief en de meiden nog naar werk en school en eind deze week gaat de kerstvakantie voor hen ook beginnen...heerlijk!
 
Home & Lifestyle
Ik heb deze week de nodige plannen, wil een paar kringloopwinkels langs, misschien nog een paar woonwinkels aandoen maar in ieder geval genieten. En dat kan ook heel goed thuis! Zet mij met mijn rug en een heerlijke kop thee tegen een verwarmde radiator,  geef mij een woonblad in de hand en je hebt een tevreden mens!

Home & Lifestyle
Soms met wat lekkers erbij, maar als het te groot is neem ik er slechts een klein hapje van (anders hebben we in het nieuwe jaar weer teveel werk om het er allemaal vanaf te krijgen )! Manlief nam dit mee van zijn werk, het ziet er erg lekker uit!


Home & Lifestyle
Ik wens jullie allemaal een fijne week en als de omstandigheden het toelaten...lekker genieten!


Een warme groet, Ingrid


***
You have read this article Genieten with the title Genietmomenten…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/genietmomenten.html. Thanks!

No comment for "Genietmomenten…"

Post a Comment