Zink en Zo…

Alhoewel ik de laatste tijd zelden mee heb gedaan aan een give away vanwege het feit dat ik al vaak iets gewonnen heb, kon ik het enkele weken geleden (sorry!) toch niet laten. Bij de blog Vosges Paris werd een give away georganiseerd met een prijs van Zink & Zo en aangezien ik daarvan altijd de nieuwsbrieven krijg en ik de inhoud van deze webwinkel altijd zo mooi vind, kon ik de verleiding niet weerstaan. 

Dacht ook niet dat ik de winnares zou worden uit 108 aanmeldingen, maar ja…ik had gezien mijn eerdere ervaringen beter moeten weten…dus ja hoor, ik won!

Home & Lifestyle

Ook al was het dus enigszins met het schaamrood op de kaken, toch was ik er mega blij mee, want de afbeelding bij de betreffende give away beloofde veel moois!

Home & Lifestyle

En het was ook mooi, zoals je ziet was alleen de mand al om van te smullen en het was prachtig ingepakt! Ook de inhoud was geweldig!

Ik heb slechts een deel van de geschenken weergegeven, maar oh…wat ben ik verwend, er leek geen einde aan het uitpakken te komen! Een kijkje in de webwinkel van Zink & Zo is een echte aanrader hoor (klik hier)!

Home & Lifestyle

Deze trombone vind ik zo mooi, een welkome aanwinst dus!


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
De kerstboom en de ster zijn prachtig bewerkt!


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Lieve Karin van Zink & Zo, ik heb je per e-mail al laten weten dat ik enorm blij ben met deze prachtige mand met dito inhoud, maar nogmaals wil ik je héél hartelijk bedanken voor al dit moois!! Desiree van Vosges Paris wil ik uiteraard heel hartelijk bedanken voor het organiseren van deze give away!!

Mijn voornemen voor het nieuwe jaar kunnen jullie nu trouwens wel invullen: voorlopig écht niet meer deelnemen aan een give away (en grapje…onder mijn blognaam maar gauw een lot kopen bij de Staats-loterij ;-))!


Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Give away / Kerst with the title Zink en Zo…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/zink-en-zo.html. Thanks!

No comment for "Zink en Zo…"

Post a Comment