Merry Christmas…

Niet alleen heb ik een zwak voor houten letters, ook een stuk lint met woorden vind ik vaak leuk, vooral als het in rustige kleuren wordt weergegeven! Tijdens ons bezoek aan Spirit of Winter heb ik alles kunnen weerstaan, alleen deze klos was de klos :) .


Home & Lifestyle
Ik ga nog eens even kijken wat ik er mee zal gaan doen…er zitten wel wat ideeën in mijn hoofd, maar de praktijk leert vaak of ik het ook daadwerkelijk mooi vind.

Home & Lifestyle
Maar ook de klos zelf vind ik al decoratief, dus wie weet leg ik dit gewoon wel ergens neer…met op drie meter lint mijn wens voor iedereen


* MERRY CHRISTMAS *



Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid



Ben

je nog op

zoek naar een

mooie kerstkaart,

misschien wel voor een

speciaal iemand, waarvan je weet

dat hij/zij zoiets echt kan waarderen?

Klik dan hier, er zijn nog kerstkaarten op

voorraad. Iemand een setje kaarten (blanco, felicitatie

etc.) cadeau doen voor onder de boom is ook een leuk idee!

* *


You have read this article Kerst with the title Merry Christmas…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/merry-christmas.html. Thanks!

No comment for "Merry Christmas…"

Post a Comment