X-MAS

Zoals ik in een eerdere post al aangaf, ben ik gek op letters
Toen ik deze XMAS letters bij het tuincentrum zag liggen, gingen ze meteen  het winkelmandje in.


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ze kregen een plek op mijn favoriete plank, die hier boven de televisie hangt.

Met slechts een paar kleine kerstballetjes erbij 
valt ook deze decoratie onder de noemer sober en stoer.


Home & Lifestyle

En dan valt ineens het zonlicht prachtig naar binnen…

Een fijne week gewenst en 
enorm bedankt voor de vele reacties 
op mijn vorige post...super leuk!

Lieve groet, Ingrid


You have read this article Kerst / Woonaccessoires / Woonkamer with the title X-MAS. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/x-mas.html. Thanks!

No comment for "X-MAS"

Post a Comment