Lieve geschenken en mijn kerstwens…

Vorige week kreeg ik vanuit Italië een heel lief pakketje. Silvia van de blog Shabby soul verraste mij met een hele lieve kaart en een heerlijk ruikend, zelfgemaakt geurzakje.

Home & Lifestyle

Silvia en ik kunnen ons beiden verwonderen over de mogelijkheden die internet biedt en de vriendschap die tussen ons is ontstaan. Daar ben ik ook dankbaar voor en ik wil Silvia bij deze nogmaals heel hartelijk bedanken voor dit lieve gebaar en haar altijd warme woorden (Grazie Silvia!)

Home & Lifestyle

Een paar dagen later was het weer feest want toen ontving ik nog een pakketje, dit keer vanwege de kerstknuffel. Van Dannay van Bo Butiek ontving ik een aantal hele mooie en lieve cadeaus, ze heeft mij erg in de watten gelegd en ook haar wil ik heel hartelijk bedanken en Lyndageweldig leuk dat je dit ook dit jaar weer hebt georganiseerd!!

Home & Lifestyle

Tot slot wil ik  jullie voorstellen aan mijn kleine vriend die elk jaar na een lange zomerslaap tegen de kerst tevoorschijn komt om vervolgens urenlang met een brede grijns zijn kerstwens in handen te houden.

Home & Lifestyle

De komende weken zal ik even (blog)gas terug nemen, ik weet niet of ik helemaal niet kom buurten, maar het zal in ieder geval een stuk minder zijn dan anders.

Met de kerstdagen en kerstvakantie in het vooruitzicht, met onze oudste dochter die vandaag 17 jaar is geworden  (hiep hiep HOERA!) en de slaapkamerruil van onze beide dochters hetgeen ook de nodige klussen met zich meebrengt, hoeven we ons de komende tijd niet te vervelen :).

Home & Lifestyle


Daarom wil ik jullie - samen met mijn altijd goedgemutste kleine  vriend  - hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2012 toewensen!

Ik wil jullie enorm bedanken voor al jullie mooie posten, voor al die lieve reacties hier op mijn blog en voor al jullie inspiratie…op naar een minstens net zo mooi blogjaar in 2012!


Lieve groet, Ingrid
You have read this article Foto's / Genieten / Liefde with the title Lieve geschenken en mijn kerstwens…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/12/lieve-geschenken-en-mijn-kerstwens.html. Thanks!

No comment for "Lieve geschenken en mijn kerstwens…"

Post a Comment