Een treetje lager...

Eerder liet ik je hier al details van de keuken zien en dit is het vervolg. Onder de plank - waar ik al eerder over vertelde - zit de bovenplaat van het keukenblok waar ik ook mooie woonaccessoires op heb uitgestald.

Home & Lifestyle
Een mooie stapel tafellopers en servetten, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar gestreept en linnen.

Home & Lifestyle
Hoewel ik nooit wijn drink, hebben we dat voor onverwachte gasten altijd in huis. De meeste flessen staan in de kast, maar aangezien ik dit decoratief vind staan, staat er meestal ook een exemplaar in de keuken.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Uiteraard vind je hier ook een paar kommen, ik vind het leuk om ze te verzamelen.

Genoeg details, bij een volgende post over het linkerdeel van de keuken volgt een totaalplaatje!


Ik wens jullie allemaal een heerlijke lentedag toe! 

Liefs, Ingrid

You have read this article Keuken / Thuis / Woonaccessoires with the title Een treetje lager.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/03/een-treetje-lager.html. Thanks!

No comment for "Een treetje lager..."

Post a Comment