Terrine…

Jullie hebben inmiddels al wel in de gaten dat ik graag bij de kringloop kom. Regelmatig kom ik er met lege handen vandaan, maar soms scoor ik ook wel eens iets waar ik heel blij van word! Laatst de houten ladder voor in de tuin en nu deze terrine…

Home & Lifestyle

Ik had al een paar kleinere soepterrines en op het wensenlijstje stond nog wel een iets groter exemplaar, dus hoe toevallig kun je daar tegen aan lopen! En voor de prijs (€ 0,95) hoefde ik het weer eens niet te laten.

Home & Lifestyle

Ik heb er blauwe druifjes in gezet. Ze staan in de trage stand en komen maar heel langzaam uit, dus we kunnen er lang van genieten.

Home & Lifestyle
Met deze dadeltakken ben ik ook nog altijd blij, ik gebruik ze veelvuldig op meerdere plekken in de woonkamer en ze blijven decoratief.

Home & Lifestyle

Ik wens je een fijne dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kringloop / Woonaccessoires with the title Terrine…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/03/terrine.html. Thanks!

No comment for "Terrine…"

Post a Comment