Ranonkels…

Wat was het gisteren heerlijk weer hè, we hebben hard in de tuin gewerkt, flink gesnoeid maar ook in de zon gezeten...kortom, het was een echte lentedag en we hebben er volop van genoten!

Nu het voorjaar steeds dichterbij komt, heb ik behoefte aan lichte kleuren in huis en zelfs aan roze!
 
Home & Lifestyle
Het gaat mij wat ver om de muren roze te verven (ahum), maar met deze lieve roze ranonkels maak ik ook al een kleine stap in de goede richting…


Home & Lifestyle
Laatst had ik anemonen en die deden het verrassend goed! Ik ga maar eens testen of dat met deze ranonkels ook het geval is, want ik vind dit zulke lieve bloemen!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
  Kijk eens hoe een bloem in elkaar zit, zoveel blaadjes bijeen gevouwen en toch zo’n mooi geheel!

Home & Lifestyle

Met deze bloemenpost doe ik mee aan de challenge “Je favoriete voorjaarsbloem” van Renny van de blog Bizzy at Home! Wil je zien wie er nog meer aan deze leuke challenge meedoen, klik dan hier!

Ik wens je een fijne lente-week!

Lieve groet, Ingrid


***
Van deze en een eerdere post zijn nieuwe fotokaarten gemaakt. De dubbele kaarten zijn allemaal ivoorkleurig en voorzien van een ivoorkleurige enveloppe.

Blanco fotokaarten zijn daarbij het meest veelzijdig in gebruik, aangezien er ook op de binnenzijde van de kaart geen tekst vermeld staat. Dat laatste geldt overigens voor elke kaart uit de webshop, alleen op de foto staat eventuele tekst vermeld.

Ben je nieuwsgierig geworden, klik dan hier...de webshop is het bekijken (hoop ik) meer dan waard!

Home & Lifestyle

Het watermerk op de drie onderstaande foto’s staat er alleen vermeld ter voorkoming van misbruik (het staat bij bestelling dus niet op de echte kaarten).

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
You have read this article Bloemen / Genieten with the title Ranonkels…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/03/ranonkels.html. Thanks!

No comment for "Ranonkels…"

Post a Comment