Oude agenda’s…

Laatst was ik noodgedwongen een hele dag thuis. Nu gebeurt het wel eens vaker dat ik een hele dag thuis ben, maar als je niet weg mag voelt dat toch anders. Er zou een pakketje opgehaald worden, maar een tijdstip kon volgens het bedrijf niet worden gegeven. Ik zat dus ‘s morgens om half negen klaar en je raadt het al…om kwart over vier ‘s middags werd het pakje afgehaald :(.

Om mijn tijd nuttig te besteden ben ik aan het opruimen geslagen. Een paar kasten zijn inmiddels flink uitgemest. Tijdens het opruimen kwam ik in een opbergbak al mijn agenda’s vanaf 1997 tegen. Een paar van die hele kleine zakagendaatjes maar vanaf 2000 alle agenda’s van Home & Garden en later van Seasons.


Home & Lifestyle

Ik besloot een aantal agenda's weg te doen, want ik had er nooit iets mee gedaan en ik had ook niet de verwachting dat dat binnenkort zou gaan gebeuren.

Home & Lifestyle

Maar zowel in de Home & Garden als de Seasons agenda staan prachtige foto’s! Ik bedacht mij dat het eigenlijk zonde was om dat allemaal in de prullenbak te gooien, dus ik ben flink aan het scheuren geslagen. Met de snijmachine vervolgens alle ongewenste geperforeerde gaatjes en tekst weggehaald en voila…prachtige foto’s om het huis mee te verfraaien en een bron van inspiratie. Geniet maar even mee!

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons
Bron bovenstaande vijf foto’s: Home & Garden agenda/Seasons agenda, diverse jaargangen

Ik heb nog veel meer foto’s uit de agenda’s gehaald, ik laat niet alles zien maar hier toch nog een paar mooie plaatjes…om het af te leren :)!

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons

Home & Garden / Seasons
Bron bovenstaande drie foto’s: Home & Garden agenda/Seasons agenda, diverse jaargangen

Mooi hè (zucht)!?!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Genieten with the title Oude agenda’s…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/03/oude-agendas.html. Thanks!

No comment for "Oude agenda’s…"

Post a Comment