Voorraadblik…

Ik hoop dat mijn verhalen over De Potstal jullie nog niet gaan vervelen, want er is nog een aankoop dat ik jullie graag wil laten zien. Die keer dat ik mijn jeu de boules ballen in deze winkel kocht, ging ook dit voorraadblik mee de auto in.  Ik vind het een prachtig exemplaar, mooi van kleur en sober.
 
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Momenteel zit er niets in, maar het is een handig voorraadblik voor lintjes, kleine kaartjes, medaillons etc.. Maar gevuld of niet, alleen voor de sier is het al een aanwinst in huis.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle 
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonwinkels with the title Voorraadblik…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/06/voorraadblik.html. Thanks!

No comment for "Voorraadblik…"

Post a Comment