Stoere pot…

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Als ik in deze stoere pot bloemen heb staan, zijn het de laatste tijd meestal pioenrozen. Ik had er al een post over klaarstaan, totdat ik gisteren dit mooie boeket van manlief kreeg, samen met een overheerlijk ontbijtje op bed. De pioenen verhuisden acuut naar een andere vaas om plaats te maken voor deze mooie combinatie van bloem en pot. De pot kocht ik een paar maanden geleden bij Seizoen & Stijl in Ochten, een winkel met mooie woonaccessoires en prachtige boeketten (al komen deze bloemen daar niet vandaan).

De pot staat ook vaak rechts van de etagère, zonder bloemen en dat kan prima want ook solistisch is de pot decoratief.

Voor de zekerheid heb ik er voor de bloemen wel een glazen vaas in geplaatst, dat maakt sowieso makkelijker schoon dan het materiaal waar de pot van gemaakt is.

Ik kreeg dit mooie boeket van mijn lieve man omdat het gisteren onze trouwdag was, inmiddels is het alweer 19 jaar geleden dat wij elkaar op een snikhete dag het jawoord gaven. Gelukkig was het gisteren niet zó warm, maar werden we wel getrakteerd op een onverwacht zonnige dag!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!


Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Woonaccessoires with the title Stoere pot…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/06/stoere-pot.html. Thanks!

No comment for "Stoere pot…"

Post a Comment