Nieuw hoekje…

Mijn trouwe volgers weten misschien nog wel dat ik rechts naast deze kast een zwart lak tafeltje van I.KEA had staan (zie ook hier). Daar wilde ik al een tijdje vanaf, al stond het mij aan de andere kant ook niet in de weg. Ik kon mijn rieten mand er goed onder kwijt en het was makkelijk schoon te houden.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Het tafeltje is nu vervangen door een exemplaar van steigerhout, iets kleiner van formaat dus even wat aanpassingen met de accessoires, zoals ook met de rieten mand…die past er nu niet meer onder. Ik kan jullie nu meteen de mooie kruik laten zien die ik laatst op de Pinksterfair heb gekocht.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Voor mijn jongste dochter een privé plateautje voor haar drinken…ze zit hier vaak met haar laptop in de hoek van de bank.

Home & Lifestyle
Deze kussens zijn lekker stoer…een goede vervanger dus voor de rieten mand! Dit steigerhouten tafeltje stond trouwens eerst voor het raam. Daar komt als het goed is iets anders voor in de plaats, ik kan het morgen ophalen. Wordt vervolgd!

Ik wens jullie een hele fijne week!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Interieur / Pinksterfair / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Nieuw hoekje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/06/nieuw-hoekje.html. Thanks!

No comment for "Nieuw hoekje…"

Post a Comment