Onze tuin (02)…

Persoonlijk vind ik het prettig dat ik in de tuin een ruime keus heb in terrasjes of zitplaatsen. Onze tuin is niet klein, maar ook niet groot…desondanks kan ik her en der de zon of de schaduw opzoeken en dat bevalt mij uitstekend.

Home & Lifestyle
In mijn vorige tuinpost zag je mijn favoriete schaduwplekje op het vlonderterras bij het water. Het bankje dat je hier ziet is een heerlijk plekje voor in de avondzon. Ik vang hier de laatste zonnestralen van de dag, op het speciaal vrijgehouden stukje van de bank.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Links van het bankje staat de indigolupine, wij kregen de plant een paar jaar geleden van onze buren cadeau. We hebben geduld moeten hebben maar eindelijk is nu de eerste tak met bloemen zichtbaar.

Home & Lifestyle
Ik ben nog altijd blij met onze schutting, die een paar jaar geleden een ander kleurtje kreeg. Dus net voor Pasen moest ook het houtwerk aan de achterkant van het huis er aan geloven, evenals het tuinhuisje. Zo wordt het samen een mooi geheel, uiteraard zal ik dat een andere keer aan jullie laten zien.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

***

Home & Lifestyle

Ben je op zoek naar een mooie felicitatiekaart zoals deze hierboven? Kijk dan eens in mijn kaartenwebshop, daar vind je (dubbele) kaarten in meerdere categorieën! Ook vind je er een uitleg over hoe je een bestelling kunt plaatsen (en dat is heel eenvoudig :)).
You have read this article Bloemen / Tuin with the title Onze tuin (02)…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/06/onze-tuin-02.html. Thanks!

No comment for "Onze tuin (02)…"

Post a Comment