La France…

Nog een aantal dagen en dan  vertrekken we richting Zuid-Frankrijk, waar we in een stacaravan op een camping zullen verblijven. Dat laatste is vooral de keus van de meiden. Manlief en ik zitten liever in een rustig gelegen chambre d'hotes waar we naar wens de drukte op kunnen zoeken, maar onze dochters willen graag de hele dag leven in de brouwerij…en tja, dat begrijp ik ook wel als je 17 en 14 bent.

Maar ik heb de randvoorwaarden goed voor elkaar hoor :) ! Oké, een drukke camping is niet helemaal mijn ding, maar als we nu eens het meest rustige plekje toegewezen krijgen, dan kan ik daar toch heerlijk mijn ‘verloren uurtjes’ met mijn Ipad doorbrengen (als manlief aan het koken is :)) ?

Home & Lifestyle

Deze heb ik alvast voor mijn verjaardag cadeau gekregen en er is wifi op de camping dus dat komt helemaal goed (als dat tenminste inderdaad werkt)! Nee, ik beloof niets…ik heb tenslotte vakantie…maar het kan maar zo zijn dat ik het toch niet laten kan om zo nu en dan ergens een reactie achter te laten…ohh, hoezo verslaafd :) !

We gaan lekker genieten van het prachtige Frankrijk, we zitten dichtbij de Spaanse grens dus misschien gaan we zelfs wel een dag naar Barcelona…dat lijkt mij totaal niet verkeerd! Uiteraard gaat de camera mee en hoop ik op reis mooie foto's te kunnen maken!

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie, of je nu weggaat of thuis blijft…geniet er van…en lieve meiden en stille volgers, al kan mijn ‘blogpauze’ wel een aantal weken duren…tot gauw!

Liefs, Ingrid
You have read this article Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title La France…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/06/la-france.html. Thanks!

No comment for "La France…"

Post a Comment