Stoere pot…

Home & Lifestyle
Een aantal weken geleden scoorde ik bij de kringloop deze stoere pot. Of het een oudje is weet ik niet, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet zo belangrijk…het uiterlijk vind ik mooi en daar gaat het om.

Home & Lifestyle
De pot kreeg een plaats op de scheidingsmuur tussen de woonkamer en de keuken. Op de foto’s lijkt de pot overigens kleiner dan dat hij in werkelijkheid is. Met de dadeltak vind ik het een mooie combinatie. Ik vind deze scheidingsmuur altijd lastig om sfeervol te decoreren, maar nu heb ik voor het eerst het gevoel dat ik er enigszins in ben geslaagd.

Home & Lifestyle

Zie je hier op de achtergrond het licht van de lampjes in de keuken, de pot zelf staat te genieten van het licht van de zon. De temperatuur gaat omhoog en de maand maart is begonnen...zo komen we elke dag toch écht een stapje dichterbij de lente!

Een fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Sfeer / Woonkamer with the title Stoere pot…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/03/stoere-pot.html. Thanks!

No comment for "Stoere pot…"

Post a Comment