De slaapkamer (het vervolg)...

Het wordt tijd om een tipje van de sluier op te lichten en jullie het één en ander van de slaapkamer te laten zien.

Home & Lifestyle
Je zou door de foto’s de indruk kunnen krijgen dat het allemaal al grotendeels klaar en opgeruimd is, maar de vloer is nog nagenoeg volledig afgedekt en er is ook nog steeds werk aan de winkel. Op bovenstaande foto zien jullie een klein stukje van de nieuwe laminaatvloer, die we samen hebben gelegd. Hier lijkt de kleur iets donkerder dan dat het in werkelijkheid is, maar ik ben er hoe dan ook erg blij mee. De vloer hebben we afgewerkt met een mooie witte plint.

Een stukadoor had eerder alle wanden al mooi glad getrokken en van een kleurtje voorzien. Ik had verwacht en gehoopt dat de kleur iets grijzer zou zijn, maar toch ben ik met deze kleur ook dik tevreden.

Home & Lifestyle
Dit weekend hebben we twee kasten van I.KEA in elkaar gezet. Zelf wilde ik graag een oude linnenkast, maar het nadeel daarvan vind ik toch wel dat het uiterlijk vaak fraai is, maar je er niet zo heel veel in kwijt kunt. Deze I.KEA kast biedt enorm veel ruimte, alleen stond de buitenkant mij minder aan. Daar wordt inmiddels ook aan gewerkt :-).

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Dit kastje is al heel lang in ons bezit en is het enige meubelstuk dat in de nieuwe slaapkamer terugkomt. De lichte delen heb ik geverfd, want het kastje was door de jaren heen behoorlijk verkleurd.

Ik hou de spanning er nog een beetje in door nog niet zo heel veel te laten zien, maar veel meer dan dit is er eigenlijk ook niet. Zodra er vorderingen te melden zijn, volgen meer foto's. Uiteraard ben ik erg benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden...

Een fijne week allemaal,

geniet lekker van het mooie lenteweer!

Liefs, Ingrid


P.S. Over enkele weken zal ik in de post waarin ik het eindresultaat laat zien informatie verstrekken over alle materialen en kleuren die in de slaapkamer zijn gebruikt.

You have read this article Interieur / Kast / Slaapkamer with the title De slaapkamer (het vervolg).... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/03/de-slaapkamer-het-vervolg.html. Thanks!

No comment for "De slaapkamer (het vervolg)..."

Post a Comment