Terrine…

Als liefhebber van de kringloop combineer ik ritjes door het land graag met een bezoekje daaraan. Dat is het ideale van internet, even zoeken en je hebt je adresjes bij de hand.

Home & Lifestyle

Soms heb je van die momenten dat je er ter plekke uit je plaat zou willen gaan als je iets heel moois ziet staan. Hoewel ik dan ook het liefst een sprint zou willen trekken richting het betreffende voorwerp (iemand anders zal je net voor zijn en dat pijnlijke moment wil je toch enigszins voorkomen), loop ik er dan schijnbaar achteloos naar toe ;-). Dat gebeurde ook bij deze terrine, waar slechts EUR 4,= voor werd gevraagd

Home & Lifestyle

Als ik een mooie terrine in een webwinkel zag staan, sloeg de twijfel altijd toe…zal ik bestellen of niet?

Home & Lifestyle

Ik zeg er wel bij dat dit een merkloos exemplaar is. In zijn algemeenheid zal ie niet bijzonder zijn, maar ondanks dat ben ik er toch heel blij mee!

 Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Ingrid

* Mag ik jullie trouwens nog enorm bedanken voor al die enthousiaste reacties op de metamorfose van onze slaapkamer? Ook mede namens mijn oudste dochter hartelijk dank voor alle lieve felicitaties die ze kreeg voor het halen van haar rijbewijs...enorm leuk om te ontvangen en te lezen!

You have read this article Woonaccessoires with the title Terrine…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/03/terrine.html. Thanks!

No comment for "Terrine…"

Post a Comment