Happy Easter…

Nu voorspeld wordt dat het deze Pasen kouder zal zijn dan de afgelopen Kerst, heb ik mijn afwachtende houding laten varen en gekozen voor ranonkels met een felroze kleur, om toch de lente in huis te halen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik maak mij verder maar niet al te druk over de temperatuur buitenshuis, want we hebben er toch geen invloed op. Ik kijk uit naar dit weekend, waar we naast drukte ook een paar rustige dagen met elkaar zullen hebben.

Home & Lifestyle
Aangezien ik gek op eieren ben, zowel gekookt als in chocolade uitvoering, is het paasontbijt aan mij absoluut besteed….daar ga ik mij dus vanaf nu maar eens lekker op verheugen!

Ik wens iedereen een

heel fijn Paasweekend toe!

Liefs, Ingrid

You have read this article Pasen with the title Happy Easter…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/03/happy-easter.html. Thanks!

No comment for "Happy Easter…"

Post a Comment