Oud blik…

In de keuken ligt al enige tijd dit oude blik. Toen ik dit weekend blauwe druifjes mee naar huis nam, leek het mij een goed plan de blauwe druifjes in dit oude blik te plaatsen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Vorige week rond deze tijd was ik het grootste deel van de dag buiten en zat ik heerlijk in de zon, de afgelopen dagen waren echter koud en guur.

Ik kan met deze blauwe druifjes uiteraard ook het voorjaar in huis halen, maar het mag duidelijk zijn dat ik toch het liefst voor de combinatie ‘binnen én buiten’ ga.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Liefs, Ingrid

You have read this article Groen / Voorjaar with the title Oud blik…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/03/oud-blik.html. Thanks!

No comment for "Oud blik…"

Post a Comment