Give away (weg te geven en ontvangen)…

Nu het aantal volgers inmiddels het getal 900 voorbij is gegaan, wil ik als dank hiervoor heel graag één van jullie blij maken met een mooie give away. Toen ik begon had ik nooit verwacht dit getal ooit te zullen halen, ik vind het dan ook ontzettend leuk dat er inmiddels zoveel volgers zijn die zich in ruim drie jaar hebben aangemeld. Ik weet dat er daarnaast ook ‘stille’ lezeressen zijn, die op de achtergrond mijn blog in de gaten houden en ook dat vind ik geweldig

Home & Lifestyle


Living in Tuscany
uit “Living in Tuscany”


Living in Tuscany
uit “Living in Tuscany”


Living in Tuscany
uit “Living in Tuscany”

Het boek “Living in Tuscany” heb ik een tijd geleden met voorbedachte rade al in tweevoud besteld…als groot fan van deze regio in Italië wilde ik niet alleen mijzelf maar ook één van jullie blij kunnen maken! Het boek neemt je mee naar diverse Italiaanse huizen en laat je de landelijke maar ook sierlijke en klassieke stijl er van zien.

Het boek is drietalig: Engels, Duits en Frans! Mocht je van deze talen weinig begrijpen, dan niet getreurd…de foto’s in het boek geven al genoeg aanleiding om er van te kunnen genieten.

Als je mee wil doen, kun je mij dit laten weten in een reactie op deze post of per mail. Uiteraard mag je met de eerste foto van deze post een link op je blog plaatsen, indien je een blog hebt. Iedereen mag weer meedoen, volger of niet…in binnen- of buitenland…dat maakt allemaal niets uit. Deelnemen kan tot en met donderdag 16 mei, daarna maak ik de winnares bekend!

Ik heb niet alleen een give away om weg te geven, vorige week had ik ook de eer om een give away te mogen ontvangen. Van Pascale van de blog Indruk (klik) kreeg ik een prachtig pakketje, ik vond het bijna jammer om het uit te pakken, want het zag er verzorgd uit!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Onder het cadeaupapier kwam een heel mooi kookboek vandaan, waar ik erg blij mee ben en zeker recepten van ga uitproberen. Want al noem ik mijzelf geen keukenprinses, toch vind ik koken leuk en kan ik kookboeken vaak maar moeilijk weerstaan.

Overigens maakte niet alleen dit mooie boek mij blij, ook de mailwisseling met Pascale was erg leuk en gezellig! Lieve Pascale, ik heb je al laten weten dat ik het mooie kookboek erg waardeer…ik wil je nogmaals hartelijk danken en je moeder (als stille volger) nu persoonlijk mijn hartelijke groeten overbrengen ;-)!

De komende dagen staan volgepland met diverse ‘activiteiten’, in de categorieën bijzonder, ontspannend en sportief (al ben ik bij dat laatste een toeschouwer :-)).  Ik kijk er erg naar uit…


Voor alle deelnemers veel succes gewenst
met mijn give away en voor
iedereen alvast een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

You have read this article Give away with the title Give away (weg te geven en ontvangen)…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/04/give-away-weg-te-geven-en-ontvangen.html. Thanks!

No comment for "Give away (weg te geven en ontvangen)…"

Post a Comment