‘Nachtkastjes’…

Was de vorige post bedoeld om jullie de nieuwste aanwinst in de woonkamer te laten zien, nu volgen uiteraard de ‘nachtkastjes’ die ik kocht bij een nieuwe woonwinkel, hier een klein half uurtje rijden vandaan. Ik stuitte er bij toeval op toen ik op internet zocht op ‘H.offz’. Ik was die dag vrij en besloot er direct naar toe te gaan.

Home & Lifestyle
In de mooie en uiterst verzorgd ingerichte winkel zag ik meerdere modellen krukjes staan en op dit model viel de keus. Het label van de onlangs geopende winkel “Days.at.home” (klik) heb ik er op deze foto voor de eigenaar nog even aan laten hangen, ik heb hen beloofd een link van deze post te sturen ;-).

Home & Lifestyle
Vergeleken met de eerder bij LB bestelde krukjes is het oppervlak aan de bovenzijde bijna het dubbele, zo kunnen we er nog goed een woonblad of boek op kwijt.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Aangezien de krukjes heel stevig zijn, zijn ze ook bijzonder handig als opstapje voor de kast. Hoewel ik mijn kleding van de bovenste roede goed kan pakken, heb ik voor de bovenste plank toch echt wel een verhoging nodig.

De ‘nachtkastjes’ zijn dus veelzijdig in gebruik! Zoals je ziet past de kleurkeuze van mijn kleding ook goed bij het interieur ;-).

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Nu nog op zoek naar een mooie wandlamp en werk maken van raambekleding, dan is de slaapkamer helemaal af.
Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Ingrid
You have read this article Sfeer / Slaapkamer with the title ‘Nachtkastjes’…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/04/nachtkastjes.html. Thanks!

No comment for "‘Nachtkastjes’…"

Post a Comment