Krukje…

De afgelopen weken stond ik regelmatig in dubio over onze nachtkastjes op de slaapkamer. Er stond al één kleine steigerhouten kubustafel, maar het andere exemplaar – dat in de woonkamer naast de bank staat – wilde mijn jongste dochter liever niet afstaan aangezien ze deze erg graag gebruikt voor haar drankje en koek.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Dus bestelde ik bij de alom bekende winkel L.B. Akker twee krukjes, die ook prima als nachtkastje dienst zouden kunnen doen. Een dag later kwam ik echter bij een nieuwe woonwinkel, hier niet zo heel erg ver vandaan, waar ik nog veel leukere en (ook belangrijk) ruimere ‘nachtkastjes’ zag staan. Wel aan de prijs, maar ik had een leuke opbrengst van een rommelmarkt waar ik tweede Paasdag goed had verkocht, dus ik vond dat ik het kon verantwoorden ;-). De 'nachtkastjes' gingen mee...

Home & Lifestyle

Bij L.B. Akker kon de bestelling van de krukjes vervolgens worden ingetrokken, maar eigenlijk wilde ik ze toch wel heel graag voor in huis. Twee ging mij te ver (ik kon inmiddels geen aanspraak meer maken op de opbrengst van de rommelmarkt, dat was er al doorheen gejast ;-)), maar één moest kunnen. Het krukje werd gehaald en kreeg een mooi plekje naast de vitrinekast, maar is zo veelzijdig in gebruik dat het eigenlijk in het hele huis goed zou kunnen staan.

Home & Lifestyle


Ik wens iedereen een fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Woonkamer with the title Krukje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/04/krukje.html. Thanks!

No comment for "Krukje…"

Post a Comment