Mooie takken…

 Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Vorig weekend was mijn man druk in de tuin aan het snoeien. Eerst had ik niet zo in de gaten om welk soort takken het ging, maar ineens zag ik mooie katjes voorbij komen, richting de groencontainer!

Home & Lifestyle
Nu was ik al een paar weken op zoek naar fraaie takken, maar kon ik niet vinden wat ik zocht (al was dat laatste mij zelfs denk ik ook niet altijd even duidelijk ;-)). Ik heb helemaal niet in de gaten gehad, dat ik het zo dichtbij had kunnen zoeken en vind ze prachtig staan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik wens iedereen een fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Groen / Woonkamer with the title Mooie takken…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/04/mooie-takken.html. Thanks!

No comment for "Mooie takken…"

Post a Comment