Lente op tafel…

Ook al is de lente inmiddels echt begonnen en doet de zon haar best om warmte te verspreiden, buiten voelt het door de harde en koude wind helaas nog steeds niet aangenaam aan. Maar in het voorjaar heb ik binnen eigenlijk altijd wel bollen op de eettafel staan, dus de lente is hoe dan ook aanwezig.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Het leuke van fotograferen vind ik dat details je veel beter opvallen, dan zie je vaak pas écht hoe bijzonder zo’n bloem in elkaar zit.

Home & Lifestyle
Mijn bewondering voor het groen om ons heen gaat maar niet over en daar ben ik ook wel blij om...als straks alles in de tuin weer volop in bloei staat, levert die bewondering tenslotte uiteindelijk alleen maar geluksmomenten op.

Home & Lifestyle
Deze hyacint is al op zijn retour, maar op de foto is het amper te zien. Het blijft wonderbaarlijk dat er uit zo’n fraai ineen gevouwen knop zoveel moois tevoorschijn kan komen.

Ik wens je een heerlijke dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Groen / Lente / Voorjaar with the title Lente op tafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/04/lente-op-tafel.html. Thanks!

No comment for "Lente op tafel…"

Post a Comment